.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت ۲۱۹ نماینده ازنصایح انتخاباتی رهبری

در پایان جلسه علنی امروز دو بیانیه با امضای قاطبه نمایندگان حاضر در جلسه قرائت شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خبر ، نخستين بيانيه با امضاي 219 نفر از نمايندگان در حمايت از نصايح انتخاباتي مقام معظم رهبري بود. بيانيه​اي که سخنان روز گذشته معظم له در جمع مردم قم را «راهگشا، ‌آرام بخش و مبين مسئوليت​هاي سنگين نقش آفرينان در انتخابات» مي​خواند و آورده بود: در سخنان ايشان مسئوليت نامزدها که وامدار جريانات قدرت و ثروت نباشند و جز مصالح نظام به چيز ديگري نيانديشند، مسئوليت برگزار کنندگان انتخابات که مر قانون را رعايت کنند؛ به صراحت مورد تاکيد قرار گرفته بود.
نمايندگان با اشاره به اينکه رهبر معظم انقلاب، انتخاباتي سالم و رقابتي را نويد داده​اند،افزودند که با الهام از فرمايشات رهبري از ملت مي​خواهند با شکوه حضور خود زمينه ساز انتخاباتي پرشور باشند. از دولت هم مي خواهند که مقتدرترين رقابت را رقم زنند و نامزدها نيز با رقابت اخلاقي خود انتخاباتي بر مبناي عدالت را بيافرينند.
بيانيه ديگري با امضاي 210 نفر از نمايندگان در اعتراض به اعلام قدس شريف به عنوان پايتخت يکپارچه يهودي​ها هم قرائت شد. در اين بيانيه آمده بود: رژيم صهيونيستي که از بدو تاسيس تا کنون عدم پايبندي خود را به ميثاق​هاي بين المللي را نشان داده اينبار نييز قصد اشغال تدريجي سرزمين هاي فلسطيني را دارد. اعلام اينکه قدس شريف را پايتخت خود مي​کنند، تاکيد مجدد بر اين است که خطر امنيتي بزرگي براي جامعه بشري در راه است.
نمايندگان در پايان اين بيانيه با محکوميت اين اقدام آن را تجاوز به حقوق ملت فلسطين و نفص کنوانسيون​هاي بين المللي دانسته و نسبت به کوچ جديد اجباري و پاکسازي هاي مسلمانان از سرزمين​هاي اشغالي ابراز نگراني کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 دي 1390
اگر همه سران فتنه در سال 88 به نصایح رهبر عزیز گوش می کردند و عمل می نمودند فتنه 88 هیچ وقت بوجود نمی آمد و در دم خفه می شد جانم فدای رهبر عزیزم . خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی ره محافظت بفرما. ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم پاینده ایم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.